Frågor & Svar

Kan jag komplettera eller annullera en beställning?

Vi jobbar för att skicka din beställning så snabbt som möjligt, men leveranser går endast iväg en gång per dag med Postnord eller DHL. Det betyder att det kan finnas en chans att ändra eller helt ta bort en beställning inom 24 timmar från att den först lades. Ring eller maila kundtjänst så gör vi ett försök.

Jag har fått en rabattkod, hur utnyttjar jag den?

Rabattkoder slås in ovanför Klarna-kassan, i kassaläget, och din slutsumma uppdateras då. När du handlar kommer ordinarie priser att synas både i butiken och i din varukorg.

Hur vet jag vilken storlek jag ska välja på plagget?

Till de flesta plagg finns en storleksguide som vi hämtat från respektive tillverkare. Läs av måtten på plagget och se så att de överensstämmer med dina förväntningar.
Ett tips från oss är att utgå från egna plagg, helst från samma tillverkare om möjligt, och köpa samma storlek från oss. Har du specifika storleksfrågor går det bra att ringa vår kundtjänst.

Får jag kvitto på mitt köp?

Ja. Du kommer att få orderbekräftelsen skickad till den mail-adress du uppgav i kassan. Om du inte får någon bekräftelse, kolla först ditt skräpfilter i mailen så att det inte fastnat där, ring sedan vår kundservice så hjälper vi dig.

Hur gör jag för att returnera/reklamera en vara?

Kontakta kundservice om du vill reklamera en vara så hjälper vi dig med fraktsedel och instruktioner. Alla plagg och produkter ska skickas i sina originalförpackningar om de kom i sådana. Vid ångrat köp står kunden för returfrakten, vid reklamation eller byte står Gameday för frakten.

Levererar ni utanför Sverige?

Vi använder oss av Postnord Logistik och DHL för att få ut varorna till våra kunder. Det innebär att vi kan lösa leveranser inom Norden på ett ganska okomplicerat sätt.
Vill ni ha varorna levererade längre än så går det bra att ta kontakt med oss så gör vi en bedömning från fall till fall.